Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

torsdag 19 april 2012

Sten-skyltar

God morgon!

Mycket jobb bland pallkragarna, japp...när ska man hinna med det ...innan det fina vädret är framme?!
En i taget, skulle ni säga.
Vad tycker om mina egna "designade" skyltar i äkta sten?



Brukar ni flyta på perenna kryddorna ni har övervintrade ute i trädgården? Jag gör det för att man luckrar jorden , kan gödsla lättare och de som kan säger att man ska göra det med vissa grönsaker för att byta plats , förhindra spridning av särskilda sjukdomar och ...kryp. Det kanske är likadant med kryddor, vad vet jag. En sak är det säkert...det blir snyggare så!


Igår köpte jag mera jord...till potatisen som väntar i källaren. Undrar bara när jag kan stoppa ner de i jorden ...nån gång....för att kunna få fram några tidiga till midsommar. Det ska ta ju 8 veckor, eller hur ? Annars får man köpa de dyra nypotatisen och intala sig själv att de smakar ungefär likadant som ...egna!


Midsommar, ja, drygt 2 hela månader dit, det går väl ganska fort, om man tänker på nåt annat än tiden dit.
;o)


TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

2 kommentarer:

  1. Så stilige de steinene var! :) Kjempesmart! Kanskje jeg skal lage sånne å ha i drivhuset :) Takk for tipset :)

    Ha en flott vårdag!
    Klem Lisa:)

    SvaraRadera
  2. Hade jag bara lika snygga stenar så skulle jag härma dig direkt!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...