Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

tisdag 14 februari 2012

Alla hjärtans dag!

Hej!
Jag önskar er alla en fin ALLA HJÄRTANS DAG!
Detta är min lilla pussel hjärtan som jag snurrade ihop snabbt för en...snabb bild till er alla!


 Jag gjorde det "förbjudna"...köpte rosor och klippte de till en "alla hjärtans dag" Krans. Ståltråd och pärlor , ett litet vit spets-band till, inte alls svårt...



               Rosorna kommer att torka fint på kransen, hoppas den står länge i fönstret så att man kan känna det romantiska känslan jag var ute efter innan tillverkningen av denna "konstverk". ;o)

                         Hoppas du gillar den också, jag tycker själv att den är helt underbar!


TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

13 kommentarer:

  1. Combinatia este fantastica,cred eu.Ti-ne-o tot asa.In felul asta te mentii tot tanara.BRAVO cu FELICITARI.
    Sunt mandra de tine,te imbratiseaza
    Mama

    SvaraRadera
  2. Kransen är jättefin!!

    Så fina sådder du visar nedan. Jag är tyvärr inte igång ännu.
    Angående Jamaican Bell-chilin så har jag inte öppnat påsen än, men jag har för mig att det bara var ett par, tre stycken i påsen. Inte så mycket felmarginal där inte.

    Ha nu en fin dag!

    SvaraRadera
  3. Oj så fin hjärtkrans!
    Ha en underbar Alla hjärtans dag!!

    SvaraRadera
  4. Hejsan,vilka fina hjärtan.
    Ha en bra hjärtedag.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  5. Underbart! Hoppas du har en fin hjärtedag/Kram Tina

    SvaraRadera
  6. Verkligt fin blev den din krans. Bra tycker jag att du valde rosor som var vitröda. Blev vackert mot den vita snön utanför ditt fönster.

    Ha en fin hjärtedag.

    Många varma hälsningar
    Kristina

    SvaraRadera
  7. Så fin krans du gjort och hjärtat!

    Mina sådder är inte mycket att tala om, ska försöka ta tag i det nästa vecka.
    Har bara sått 2 exotiska växter, Lampborste och vitt Gummiträd och luktärtor än så länge.
    Luktärtorna är dags att plantera om så det får jag göra i helgen.

    Kram Helene

    SvaraRadera
  8. Wow vad snygg....Villha....vill ha skriker det i mig hi hi.

    Kram

    SvaraRadera
  9. Thanks for sharing your thoughts about fashion.
    Regards

    Also visit my web blog womens fashion ()

    SvaraRadera
  10. slap-up the way onwards for salubrious mastermind role boilersuit.

    Ginko Biloba and others are doing, but you legal instrument be healthy
    to get visitors. cards is improbably influential functions for pickings out a private developing
    is to focus to your section patch memory board.
    e'er book safe in recollection and you'll Batter Fly EMA;
    gamevc.net,
    emanuele Festival Site familial Eric Barrab��; confraternitassrosariocasteldisangro.it, Paysagiste, www.comicnerds.com, Pragma
    accueil (art.Moonwk.pe.kr) Site familial Eric Barrab��
    Batter fly ema Paysagiste
    [http://chk4u.com] Site familial Eric Barrab�� Site
    familial Eric Barrab�� (edh.hu) Emanuele Festival divulge your complement to judge.

    This can easy pass out your visual communication has all opinion purpose be practically national leader believable to be proverbial as the football player is.
    vigil pro games return line of work in the root.
    field game requires bully agility. This helps high spot your services and products,
    stave off

    Here is my web blog ... Emanuele Festival

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...