Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

onsdag 8 februari 2012

På promenad

God morgon på er allihopa!
I helgen tog jag och min man en lång promenad...han har lite längre ben än jag har...och eftersom jag stannade några gånger och fotade ..."lite", så fick jag springa efter honom rätt så ofta! 
;o)
Jag känner i benmusklerna lite muskelverk fortfarande efter hela 3 dagar!


Den här fina hästen kom fram till mig och hälsade glatt...jag är egentligen rädd för hästar...men den här stora varelsen verkade helt ofarlig! Han eller hon trodde väl att jag skulle komma med äpple eller nåt gott...men tyvärr, man ska nog inte mata andras djur, eller hur...precis som med andras katter.


Ser ni vilka fötter hästen har? Inte fryser han inte! Undrar verkligen vad den tänkte när jag vinkade "tillbaks" ...det ser ut som att han funderade över om jag var riktig klok, om man tittar noga på han...längst ner i den sista bilden.


TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

1 kommentar:

  1. Vi bor som du kanske vet på landet och är grannar med hästar av olika slag.
    Dressyrhästar, shettis och gammal nordsvensk. Tycker nog de gamla nordsvenska är finast. Riktiga arbetshästar! :-)

    Kor och får har vi också nästgårds.

    Har dock inte fotat dem så mycket, ska ta och göra det!

    Älskar att bo så här :-)

    Kram Helene

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...