Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

söndag 15 januari 2012

TULPAN DAGEN!

HEJ! HEJ!
Kan man vara utan tulpaner på Tulpan-dagen?
Ja...det kan man ...undrar hur länge den dan har funnits...
Jag kunde inta vara utan...
Så fina de är, eller hur?


Den blåa slinga är lätt att fixa på 10 minuter! Alla har ju pärlor från överblivna halsband. Nu fick jag äntligen användning av dem. Björk-riset är "återvunnet" material från alla blåst vi har haft den sista tiden...hittade på marken några grenar från grannens träd ...på vår lilla gård!


TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

3 kommentarer:

  1. Waooo ~Underbara~
    Tror att Tulpandagen firats i 21 år tydligen!
    Ha en Skön Söndag/Kram

    SvaraRadera
  2. Ja nu behövs det komma in lite blommor efter att allt julpynt plockats bort.
    Jag ska köpa både tulpaner och primula, vilka jag brukar plantera ut när de blommat över.
    De övervintrar och blommar ute nästa år.

    Katter kan man inte heller leva utan tycker jag :-)
    Vi har 3 stycken, 2 bröder Simba o Sixten födda 2002 och Smulan katten som hittade oss när vi byggde vårt hus, troligen född 2008.

    Kram Helene

    SvaraRadera
  3. Jätte fin bukett!
    Visste inte att det var tulpan dag i dag!
    Köpte ovetande om det en bukett med rosastimmiga tulpaner hem.
    Ha de bra
    Mariana

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...