Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

tisdag 3 januari 2012

Nyårs billiga blomsterarrangemang.

Hej!
Och här kommer bilderna på dem två blomsterarrangemangen som jag gjorde innan Nyårsfirandet.
Den ena fick mina kompisar som vi firade lite tidigare iår pga att de växlar nyårsfirandet mellan 2 ställen varje år ...och den här gången var deras tur att resa ifrån samhället...


Det är egentligen bara två HYACINT vaser , en bukett vita nejlikor och "Magic pearl jelly" för en 5-a.
Jag använde alltså halva paketet ( 10 kr ) för vaserna , som lades över natten tillsammans med 5 dl vatten.
Just det: lite glitter också...för nyårsfirandet!
Vaserna kan återanvändas med hyacinter till nästa jul , nejlikorna är mycket hållbara och hela buketten var låg så att gästerna kunde se varandra och glittra tillsammans med ljusen och dem fräscha blommorna!




TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...