Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

måndag 16 januari 2012

Loppis...

Hej! Hej!
Var bara tvungen att "skryta" lite om mina fynd från Eriks Hjälpen i Jönköping.
Tenn, aluminium, keramik, plåt och gamla teskedar!

Skålarna (20 kr) är tänkta till små växter, taklökar, panseè och plåten till betong-gjutning.
Den fina vita keramikskål (20kr) är perfekt till lobelia , vita eller blåa blommor, eller hur?

            De gamla skedarna som kostade 5 kr / st ska jag försöka fixa till krokar i ett annat "projekt" som kommer senare på bloggen...måste bara konsultera min man angående borrning av hål i ...hårt metall...

                  Är det bara jag som fyndar på Loppisar?
                          ;o)

TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

1 kommentar:

  1. Men hallå! Skulle vi inte rensa ut.....

    Skojar bara :-)
    Verkligen fina fynd.

    Jo du jag är också en loppisbesökare, fast nu var det ända sedan i somras jag köpte något.
    Då var det en pall till förskolan och ett blombord.

    Kram Helene

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...