Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

söndag 26 februari 2012

Narcissus Bridal Crown del 2

Hej!
Här ser ni vad jag menar med riktigt skönhet!
BRIDAL CROWN narcisser!
Vilken doft!
Vilken längd!
Vilken vår-lök!


Lökarna har jag på köksbordet, doftar underbart...inte så mycket som hyacinter doftar till exempel, så där LAGOM doft.
När jag ser dem så tänker jag på ...smör vid frukost-bordet, lite apelsin marmelad på en ost-skiva över rostat bröd...mmmm!


Lagom med det orange färgen i mitten på dem fina små , fyllda narcisserna . Undrar om jag ska prova att plantera de ute i växthuset bland vinrankorna ...eller kanske i en kruka med jord, när de har gjort sitt, kan bara inte slänga dem...Vad gör ni med era vår-lökar?


TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Var med och tävla om en odlingslampa på http://moliden12.blogspot.com
    /Tor

    SvaraRadera
  2. Atatea flori minunate,de fapt care din ele te reprezine?Dupa culoare,forma,miros etc
    Mama

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...