Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

lördag 28 april 2012

altanen


God dag mina blogg-vänner!

Vilken underbar dag idag!
Solen är ju ...till hälften tillbaka...och växterna i trädgården börjar vissa sig ordentligt nu.



Några kryddor har redan fått övernatta på altanen nu i nästan två veckor ,hade en svart yllefilt som extra skydd över "pallkrage-plast-makapären". De två plast fönsterna har hängt uppe i luften när solen har varit framme...vet inte hur det kommer att bli nu när jag börjar jobba igen efter frivecka , nästa vecka...det är ju ingen här hemma som kan passa mina växter...

Ranunklarna som ni ser i det vänstra hörnet har ruttnat...hade lite problem med flugor ett tag ...det löste jag för sent, antagligen, flera växter slocknade ...tyvärr. Men så är det...av misstagen man lär sig, eller hur?


TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

2 kommentarer:

  1. Misstagen är lättare att stå ut med om man bara lär sig av dom.

    SvaraRadera
  2. Vilken bra kragtopp du har! Synd på växter som ruttnar bort med flugor, men man kan ju inte alltid hinna se allt.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...