Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

fredag 6 april 2012

Påsk ägg


Hej på er allihopa!

Jag önskar er alla en riktig GLAD PÅSK i helgen!
Hoppas ni får det bra med era vänner , släktingar eller era kära de få dagarna på året som många av oss önskar VÄRME VÄRME VÄRME med mycket strålande sol och kvittrande små fåglar!


Min lilla loppis korg har väntat länge på sällskap...varför inte ett helt vanlig ägg från affären som med lite färg och fantasi ...tar på sig nåt ...grönt ( ? ) och lägger sig ...bredvid.
Neee... jag kan inte författa...hoppas ni förstår vad jag menar ;o)


Eftersom min favorit färg är ljus grön så valde jag lite mönster som är rätt vanlig att se på utländska ägg, bland annat. Det tog knappt 10 minuter att rita. Nästa gång ska jag använda finare färg, eller ?


Vill du se fler påsk inspirerade blogg-människor? Gå in på HELENES blogg och se fler PÅSK TEMA här.

TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...