Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

tisdag 3 april 2012

Påsk krans

Hej!

Den här kransen ska min granne ha på dörren nu i Påsk. För att vara en köpt krans så tycker jag det är helt OK att skaffa sig den här kransen för de som inte orkar eller har lust att tillverka något eget, trots all inspiration från så många bloggar!



Jag lovade att ta fram lite bilder på mina små scilla och snödropp-kransar när dem torkat...scilla kransen är hel underbar att skåda nu när det har både varit frost väder och gasande sol på dagen! Fortfarande riktig blå och naturlig hängande i väntan på ...mina bilder ;o)


Jag försökte få en bättre bild på snödroppe-hjärtat, det gick inte så bra ser jag nu... jag skakade så förfärligt , vad kallt det var att vara ute några minuter trots solvädret idag!


TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...