Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

måndag 9 april 2012

Annandag Påsk


Hej!

En ny kall dag...det börjar bli lite tjatigt, eller hur?
Har tagit in mina små krukor med dill, persilja och timjan nu ...de har klarat sig bra trots alla minusgrader, det verkar gå bra med kryddsådder som har hunnit växa till lite ...så nu är de riktigt härdade!


Den sista hönan för iår hälsar snällt i lavendel-krukan som ser lite ledsen ut nu efter några nätter i kylan, hoppas den kommer tillbaka. Jag tror att jag behåller den här lilla svarta bandet , tycker det går så bra ihop med lavendel färgen på det gröna...


Här kommer mitt lilla bidrag i Måndagstema : Prickar hos Helenesblogadresseat.blogspot.se
Ser ni prickarna på min lilla kaktus i loppis-skålen som är en stor favorit?




TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

7 kommentarer:

  1. Snacka om prickigt!!!
    Håller med om att man är trött på kylan nu. Jag flyttade tillbaks alla min plantor till växthuset igår och jag har inte vågat gå ut och titta hur de klarat natten men jag täckte med väv och satte in 2 blockljus i går kväll....
    Ha en skön måndag!

    SvaraRadera
  2. Ikke så kaldt hos oss, men regn.
    Prikkete bilder satte meg i godt humør.
    Ha en fin dag
    http://www.starbear.no/mormor/2012/04/09/mandagstema-35/

    SvaraRadera
  3. Lavendel har en fantastisk vakker grønnfarge!
    Og prikkene.. -fantastisk!
    Flotte bilder!

    SvaraRadera
  4. Her var det kjempefine bilder med prikker i, og lavendelen er kjempefin! Ønsker deg en kjempefin 2.påskedagskveld!:)

    SvaraRadera
  5. Flotte bilder av prikker,flotte planter,:)))

    SvaraRadera
  6. Fine bilder,
    og kaktusen er virkelig spesiell :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...