Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

söndag 1 april 2012

Påsk pynt


                              Hej! Hej!

Den här gången blev det ett rätt så enkel kalas med smörgås-tårta och vanlig hemlagad citron-tårta...med få människor och mycket roligt för att min mamma kom på besök! Hon är mycket högljud , rolig och kör med en  typisk utländsk "stil"... med mycket energi och höga toner ;o)

Jag kommer att lägga lite bilder senare ...men så länge finns det bara tid att ta fram denna collagen som jag började i veckan till PÅSK-Pysslet!




Har man lite tid över så kan man klippa och klistra små etiketter som ser ganska naturliga ut , att hänga i Påsk-riset, bland fjäder och ...ägg.
Vi "syns" med mera påsk-inspiration om ni fortsätter kolla mina inlägg, ha det så bra så länge, måste säga att jag är mycket tacksam för alla hälsningar jag fick av er, de värmde så gott nu i den här kalla vädret , det var precis vad jag behövde bland all stress . Tack allesamman!

TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

2 kommentarer:

  1. Här har inte påskpysslats så mycket eftersom vi åker bort.
    Matilda har målat några ägg och placerat ut de påsksaker vi har och jag har dekorerat vårt dörrhjärta.

    Vill också meddela att du har vunnit min Give Away! :-)
    Maila mig din adress så skickar jag det så fort jag kan.

    Kram Helene

    SvaraRadera
  2. Multumesc pentru timpul placut la voi.Paste fericit!Mama

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...