Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

söndag 29 april 2012

Potatisplanteringen: Klar!


                                    God morgon!

Vilket regnväder...och jag som har precis hunnit med att plantera in (ut?) potatisen...undrar hur det ska gå.... ruttna knölar vill jag inte höra talas om!

Ja, ja , vad kan man göra ? Vi får väl hoppas på lite sol...och lite vind ...kanske...inget storm, nej bara lite blåst
;o)

Men på tal om sättpotatis...kan det vara för tätt det här, tror ni? Tacksam för tips.



TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

2 kommentarer:

  1. Inga tips, men du verkar ha "gröna fingrar" så det blir säkert bra.
    Håller med, potatis är gott till mycket :)

    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  2. Jag har satt 3 x 4 i mina pallkragar, men det går säkert så som du gjort också.
    Ser att dina pallkragar inte står direkt på marken, är det av någon anledning?

    Jag har mina odlingslådor direkt på marken men med markduk under :-)

    Idag ska jag tömma en kompost och försöka installera mitt utekök :-)

    Kram Helene

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...