Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

måndag 16 april 2012

Måndags tema


Hej! 

Mitt bidrag idag på MÅNDAGS TEMA # 36 är 
dessa fantastisk fina blommor som är 
MIN GRANNENS BLOMMOR!

Det är detta som är min fokus:
Jag ser när hon ställer sina fina krukor i köksfönstret och sedan kommer jag in för att undersöka det nya:
Det syns på hennes blick hur glad hon blir när jag har förstått att vi gillar likadana blommor...fast jag är 43 och hon 81.





Du kanske har också en gammal granne HA FOKUS PÅ DET...man vet aldrig vilka fina likheter man har tillsammans...gå in och gör henne/honom glad med ett litet besök varje gång ni "fokuserar" på varandra !
                                                  ;o)


TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

7 kommentarer:

  1. Det var kjempefine bilder av dagens tema! Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin og god uke!:)

    SvaraRadera
  2. Hej igen!
    Jag har mitt citronträd och lime i ett ouppvärmt uterum, där det kan bli ner till -10. Då klär jag in krukan i frigolit och kronan och stammen i kanalpapper. Och den har klarat sej i 4 vintrar! Den är direktimporterad från Spanien och tåler ner till 4- utan vintertäckning! Och citronerna och limen blir jättegoda! Hälsningar Lila-Christina

    SvaraRadera
  3. Ce minunatii de flori ! Se vede ca sint ingrijite cu dragoste !

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...