Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

onsdag 5 december 2012

SNÖ!


Jag hörde att vi skulle få mera snö ...fram till ...JUL!
Stämmer det?



Underbart!
Växterna behöver villa sig under det tjocka snön, eller hur?


Jag har gjort en gång till katterna , skottat snö i 2 timmar och är bara klar med hälften av garage infarten(?)

Gracie vågade sig ut i exakt 30 sekunder... hon är inne-katt nu ...plötsligt...så det blir nog att man måste kolla kattlådan nu, det med.


Än så länge är det riktigt kul att vara ute och arbeta med snön...vi får väl se om jag tycker likadant imorgon ...för det verkar komma mycket mera snö än idag!




TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...