Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

lördag 22 december 2012

Fjärde Advent


En och ...en halv dag kvar!
Härligt!
Och med all snö som vi har ...framme, ser det ut att det blir en sagolik julafton.


Idag har jag fixat det sista pyntet inomhus...nämligen 2 små runda enkla kransar i cypress gran, men väntar till imorgon med att ta bilder på de för det svaga ljusets skull just nu i de här mörka tider.
De blev så bra att jag kan knappt tro att de är mina!
Till dess så önskar jag er alla en fin Fjärde Advent!

Vill du se mer en en riktig fin julstämning så gå in här hos Håkan för det är ju Big Cristmas Party idag !

TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...