Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

måndag 3 december 2012

Pyssel med (bak)papper


Hej!
Jag har sett någonstans...jag minns inte var att man kan pyssla med allt möjligt, så varför inte med vad man får kvar efter en bak-dag?



Rita, klippa och sudda bort en del...
och vips har man världens lättaste jul-pyssel!
Hur många modeller som helst kan man hitta på , 
så varför inte ha det på ett litet fat, under en jätte god julkaka, till en jätte snäll ...
tomte...
;o)


TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

1 kommentar:

  1. Oj vad mycket fint du har hunnit med sedan jag sist var här!

    Själv ska jag nu ta mig tid till lite pyssel, först till julmarknaderna jag ska delta på i helgen.
    Lördag i Skärblacka och söndag i Linköping.
    Full fart!

    Samtidigt har jag en slutuppgift att slutföra och en massa att skriva till kursportföljen, men men , det går, bara man tar en sak i sänder :-)

    Kram Helene

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...