Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

måndag 17 december 2012

En röd jul

Jag tror att det är många som håller sig till det traditionella röda julen iår...
Röda blommor kanske är inte så traditionellt , men jag tycker dem här toviga blommorna passar rätt så bra i enen i alla fall.


De här pärl-tomtarna har mina grabbar gjort när de var på fritids för jätte länge sen...visst är de fortfarande söta?


Det behövs inte mycket till pynt...det räcker så här, eller hur?



TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

2 kommentarer:

  1. Precis lagom med pynt! De små filtblommorna är så söta och fina.

    kram

    SvaraRadera
  2. Gillar verkligen de tovade blommorna.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...