Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

fredag 28 december 2012

MINI JUL och NYÅRSGRANAR


Nu måste jag säga att dem här var två små jätte tacksamma mini granar jag fick från skogen för snart 2 månader sedan!
Jag ska givetvis lämna tillbaks dem...det var ju bara ett lån (!)





Hur kommer det sig att granarna trivdes så bra den här gången? 
Jag har dem långt ifrån fönstret och har bara fyllt på med lite mer vatten en enda gång!


TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

1 kommentar:

  1. Vilka vackra bilder och blogg. Underbara katter, din svarta är lite lik en av mina svarta( jag har två) så fina båda är.Fiffigt med ljuset ovanpå i din dukningsinspiration.
    Önskar dig ett fint 2013.
    Kram/
    Berit

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...