Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

fredag 14 december 2012

Hyacinter

Idag är det Bloomig Fredag hos Pilgrim med bloggen
med teman "Min favorit blomma"
och jag har tänkt länge och länge vilken favorit blomma jag ska välja...såååå svårt att bestämma mig för jag har ju nästa alla som favoriter.
Det hade varit mycket lättare att välja en icke favorit ;o)

Så jag tar denna underbara enkla julblomma HYACINT som är finast precis innan den slår upp sina små doftande blommor!

och lägger upp som min favorit just i juletider... bland annat fint pynt man kan plocka runt om dem .

Och varför inte passa på att vara den första som önskar er...
ett Gott Nytt År med...för God Jul har vi redan sett , eller hur?



TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

9 kommentarer:

  1. Vilka vackra bilder du tar!!
    Jag gillar oxå hyacinten men går och nyser...ständigt!

    /Lillianna, med svägerska från Rumänien och en katt som heter Pepsi

    SvaraRadera
  2. Vackra bilder på en otroligt vacker blomma...är dock allergisk mot den och kan endast njuta av den på bild...=)

    Trevlig helg !

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  3. Oh. Jag hade svårt att välja mellan hyacint och den jag tog.Bra att det var nån mer som tänkte som jag.
    det är minsann inte lätt att välja finns ju hur mycket som helst. vilken årstid man än bestämmer sig för.
    Ha en fin helg
    Kram Meta

    SvaraRadera
  4. Så fina arrangemang du gjort! En underbar julblomma..som doftar så gott!
    /Cika

    SvaraRadera
  5. En riktigt fin och doftrik julblomma som jag inte kan vara utan.

    Vilka härliga arrangemang.

    Trevlig helg

    SvaraRadera
  6. Jättefina, jag minns en sista april på Öland då blommade det hyacinter där vi hyrde stuga i mängder sååå vackert och de doftar ju så gott. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  7. Ja, hyacinter är en riktig favorit för mig också. Vad fint du har dekorerat.

    Kram

    SvaraRadera
  8. Jamenvisst! Ett fint val, och de är ju underbara nu när man behöver blommor som mest! :-)

    SvaraRadera
  9. Så fina och så härligt väldoftande!
    Ha det bäst!
    Kram Hélena

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...