Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

onsdag 12 december 2012

Katterna


Hej!
Det var ett tag sen jag visade mina katter på min lilla blogg...


De mår bra och är mest inne nuförtiden när snön har tagit över...växer mest i ...hårstorlek ...som det skall, och är gossiga och "fluffiga" som en kompis till grabben sa här om dagen.


Hoppas ni har det fint i kväll ,
jag har precis märkt att det är så häftigt att se att datumet är så annorlunda idag!

12-12-12



TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

2 kommentarer:

  1. Nydelige katter du har Karla♥ Lurer på om de lengter etter sommeren:)
    Ønsker deg en fin kveld. Klem fra Ellen

    SvaraRadera
  2. Fina kissar du har.Får sådan lust ibland att skaffa katt,men tror det skulle bli kaos när son och dotter kommer med sina hundar.MVH

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...