Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

lördag 15 december 2012

Årets pepparkakor


Ja ...nu är jag äntligen färdig med pepparkakorna för detta år!
Barnen får inte vara med längre ( förutom att äta dem) för att de är så stora att de har tappat intresset (?)


Men jag gillar ju så gärna att göra dem alldeles "by my self" också...för då får jag bestämma hur pepparkakorna ska se ut!

Är det riktigt elakt?


Det blev 3 sorters : en del med pärlor, en del med kristyr och en del med små godis-hjärtan.


Och det är de här med små lila hjärtan som sitter bäst !
Och smakar bäst med!


Jag orkade givetvis inte att fixa alla pepparkakorna...men vad gör det...man kan ju äta de som dem är, eller hur?



TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

6 kommentarer:

  1. Wow och åter wow, jag blir alldeles stum...vilken konstnär du är!
    Ha en härlig helg.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Verkligen fina pepparkakor. beundrar er som hinner med att garnera dom. Här blir det inte mycket av den varan. Iår ska jag i alla fall göra små hus till julmiddagen.
    Ha en fortsatt fin helg
    Kram Meta

    SvaraRadera
  3. De är helt ljuvliga dina pepparkakor och påminner mig om att jag i många år tänkt hänga pepperkakor i granen . Kanske i år....

    Kram

    SvaraRadera
  4. Vilka fina pepparkakor! Nästan synd att äta upp dem, men svårt att låta bli. Pepparkakor är ju så gott!
    Ha en skön söndag,
    Carina

    SvaraRadera
  5. Vilka fina pepparkakor du gjort! Här har vi inte hunnit göra några ännu men det kommer. Älskar dina söta katter i headern. Ha en fin tredje advent, kram Katta

    SvaraRadera
  6. Aw, this աas a really nice ƿost. Spending some time and actual
    effort to create a supеrb article… but what caո I say… I procrastinate a whole
    lot aոd doո't manage to get anything done.

    my blog: learn video keno

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...