Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

torsdag 13 december 2012

MIN LUCIA

Hello, my friends!
Jag har precis gått upp från min sista natt arbete och hoppas jag kan se lite på Lucia firandet på tv-n idag.
Hemma har jag en egen Lucia , go och riktigt snäll...det är bara  ljusen som fattas!



Jag tänkte lägga upp några collage på en brun Advent-aranjemang vi har här hemma...utan mycket prat...bara bilder...för jag har ingen inspiration för fina ord just nu, pga trötthet.
Bilderna får tala för sig själva idag...





Ät inte så många lusse-bullar...man kan spara sig till jul-maten ;o)

TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

1 kommentar:

  1. Sicken söt liten lucia! Och så snyggt med det rödbruna. Jag gjorde några röda stjärnor...kanske har jag kvar små mörka kulor också någonstans. Tack för inspiration :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...