Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

fredag 7 december 2012

Apelsintorkning del 2


Bords-jul-granen : Fixad!


Min ARAUCARIA gran från Australien har fått en lite bredare form iår, men vad gör det? Den har ju klarat sig hos mig i köksfönstret hela året utan några torra grenar och fin är den fortfarande, tycker jag.


Det blev inte så mycket på granen för att den orkar inte bära hur mycket som helst.
Apelsin skivorna , en liten slinga med vita pärlor, stjärnan och de små söta fåren som jag använder för fjärde året...två av mina allra favoriter vid jul bara för att de ser så... oskyldiga ut!


Åh...julmat...kan knappt vänta...om en vecka så ska jag och min man äta julmat med hans arbetskamrater hemma i byn på Folketshus, hoppas man orkar äta allt man gillar... och jag gillar mycket mat!



TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...