Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

tisdag 11 december 2012

AMARYLLIS


Hej! Hej!

Nu måste jag dela med mig av mina Amaryllis bilder...från knopp till den vackra utslagna blomman!





Det är en super vanlig, enkel , liten sort jag köpte i Göteborg i somras (2 st, för 50 kronor).
Billiga? Ja...men man visste ju inte vad man fick, den ena visar upp fortfarande bara några blad och holländarna som sålde lökarna var ju  trevliga för att nämna lite om skälet som gjorde att jag vågade mig på att ta med mig hem 2 st. lökar.



Den slog ut kanske lite för tidigt ...men vad gör det...fin är det, eller hur?


TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

2 kommentarer:

  1. Amaryllis är favorit den här tiden på året.Och så finns den i så många fina färger.Din är väldigt snygg.MVH

    SvaraRadera
  2. Underbart skådespel! Amaryllisen är nog den vackraste julblomman för mig också!
    /Cika

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...