Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

tisdag 4 december 2012

Första vecka i Advent

Har ledigt i 2 dagar till ...så det blir mest planering inför julmaten...
Iår jobbar jag 4 nätter precis innan Julafton!
Så det blir att man sover till 12,00 och sen upp och äta ...julmat istället för frukost.
Hmmm... hur ska det gå?



Ja ,ja, det blir som det blir med maten ( nu var det alldeles för många "blir" i den här inlägget...).
bara man är någorlunda frisk och pigg för att kunna mysa med alla framför TV med Kalle Anka, så löser det sig till slut, eller hur?


Men innan dess så måste jag sätta igång med en lista så allt faller på plats.


TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

1 kommentar:

  1. Så mycket fint du gjort, gillar verkligen dina betongsaker, du kan väl ordna en liten kurs till sommaren, jag skulle gärna lära mig :-)
    Själv julbakar jag för fullt och har även gjort köttbullarna idag!
    Kram Lotta

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...