Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

torsdag 14 februari 2013

vita bär på alla hjärtans dag

Jag hittade de här fina höstbär i ett collage jag glömt att lägga på bloggen ...så konstigt att man upplever de finare än i höstas.
Jag önskar er en super bra 
ALLA HJÄRTANS DAG idag 
med de här bilderna!


Undrar om tanken var att jag skulle torka alla dem här bären eller var det ett försök istället för rönnbären jag glömde plocka i tid innan fåglarna tog de allihopa...för mig.
;o)



TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

4 kommentarer:

  1. Thanks Karla for your kind words! I wish you also a nice valentins day!

    hugs Sylvia

    SvaraRadera
  2. Snöbärshjärtat är så fint! Önskar dig en fin dag tillbaka.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Vad fint! Passar så bra en dag som denna . Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...