Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

torsdag 7 februari 2013

egen bröd

Har fikat med min kära granne Ingalill ...helt oplanerat och utan tid att ta fram några tinade bullar.
Tur att man har köpt de fantastiska italienska kex som har ett särskilt smak pga äggen som finns i dem.
Har ni smakat dem någon gång? De passar utmärkt att doppa i kaffet och till glass med.
Eftersom jag skulle baka en brödlimpa av rester så tyckte jag att det vore kul att dela med mig av det.



Hittade några pistage nötter från jul tiderna...och om man använder sesamfrön över brödet innan bakningen så kan man aldrig misslyckas med smaken!




TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...