Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

onsdag 6 februari 2013

Lufttorkad lera

Idag har jag tagit fram lite "gammal" pyssel som jag gjort i lufttorkad lera , för ett tag sen.
Mycket avkopplande sysselsättning som jag varmt rekommenderar om man tycker om små grejer att hänga på paket eller bara ha framme på soffbordet.



En vanlig liten assiett i plåt är en utmärkt form att använda sig till en nästan likadant fat ...fast finare.
det kan man ha under ett ljus eller annan liten pryl. .



Den här formen nedanför är en vanlig riv-järn i plast jag hittade i kökslådan, visst liknar det små...
solar?



TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

2 kommentarer:

  1. Hej, åhhh vad snygga, och fatet gilla jag skarpt... snyggt som ljusfat...
    Ha det bra
    Kram Malin

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...