Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

lördag 16 februari 2013

Förbättrade lyktor


Vad är detta...tänkte jag när jag rensade bland mina gamla collage...

Det är ju mina första försök (efter första rabarberbladet) ... att gjuta i betong...lite mer "konstnärligt"!
Kolla den lilla detaljen i porslin, de blommorna satt på en tallrik jag köpte på Eriks Hjälpen för länge sedan, det var svårt att klippa igenom det , så jag fick inte många blommor som var hela.
Synd att de inte syns bättre för dem var väldig fina i den blåa modellen.
Jag måste leta efter marshal hållarna...jag minns att det fungerade utmärkt att ha dem utomhus, innan de ljusare tider kommer , som givetvis är en starkare önskan!
Hur har ni det i februari ...mörkret?

 

TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...