Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

tisdag 5 februari 2013

Dörr-renovering


Eftersom vårt hus är så liten och i hallen måste vi ha det tänt dygnet runt...så får man ta ut massa onödigt (för att få mer plats och bättre ljus) och ...köpa nytt.
Så här såg entre hallen ut i många år ...och jag tycker också att det var äntligen dags för lite förändring,
 eller hur?



Dörren vi valt är inte av dem dyraste förstås... men av bra kvalitet, om man jämför det med det "andra sorteringen" vi fick ta ut från karmen.
Den har ett fönster som sitter lagom högt och släpper in rätt så bra med ljus, så att vi kommer att spara rejält med kwatt-timmar nu.
 (!?)


Jag tror att min man är super nöjd med den här nya dörren, det verkar t.o.m tystare i huset .
Vi fick godkännt från stora grabben som hjälpte lite med el-skåp och råd om belysning  och få sin mamma stolt att han är så duktig på el.



TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...