Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

lördag 9 februari 2013

Hortensia


Hej!
Jag har också köpt en sådan fin Hortensia...det var inte så lätt att välja, så många färg-val det finns, jag gillade alla sorters...varenda en...är det konstigt?


Man ska bara se till att den får tillräckligt med vatten...och den har fått nu varje dag , fast blomman står i köket på en ljus plats utan element värme.
Det ska bli intressant att se hur länge håller sig så vacker som den är, detta blir ett experiment, för jag är usel på inomhus växter...


Idag är det Saturday Show Off hos Håkan så gå in du med och se så enkelt han fixar sina körsbärskvistar...

TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...