Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

fredag 15 februari 2013

Sådder 2013

I sommar tänker jag skörda mindre från chili plantor, mera paprika och fler tomater än förra sommaren.


Tror jag ...ja.
Det beror säkert på hur många plantor och hur friska de blir.


Vissa pelargoner kommer inte att visa sig lika fina ...men jag ger det ett försök så får man se vad man får till slut.


Jag älskar alla små sådder, speciellt tomat-sådderna för de är så fragilla (?) och fulla av små "hår" på hela stjälken.


Hur går det med era små stickklingar, sådder eller frön?

TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

4 kommentarer:

  1. Jag har inga sticklingar men en massa frön som gror:)
    Ha en underbar helg!!

    SvaraRadera
  2. Så härligt när det börjar spira på fönsterbrädan : ) Hos mig ser det ungfär likadant ut, paprika och ett gäng spretiga pelargoner!
    /Cika

    SvaraRadera
  3. Jag försökte så tappert att så frön i krukor förra vårenmen det blev inte så mycket av dem. Får nog tyvärr inse att jag är en sån som ska köpa färdiga plantor. Hoppas det blir massor med fint av dina. Kram Katta

    SvaraRadera
  4. Det har inte kommit opp så mycket än, men krukorna blir fler och fler :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...