Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

onsdag 27 februari 2013

Fjädrar


Hej på er...
Idag blev jag riktig förvånad när jag såg massa fjädrar i trädgården...trodde det var han-katten Pepsi och blev lite ledsen över det.


Men nej...eftersom hans egna spår i snön var långt ifrån all detta fjädrande...så tittade jag upp och fattade att det var ju skatorna som bråkade i trädet framför växthuset...man ska inte skylla det på stackars katterna som visst gillar ju alla fåglar...förutom just 
SKATOR.
Undrar vad de höll på med...egentligen...



TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

1 kommentar:

  1. Riktigt snygga fjädrar. Spara dem till påskdekorationerna vet ja.

    Hälsn Elisabeth

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...