Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

onsdag 20 februari 2013

sådder 2013

Bara tomater och chili som sådder ...än så länge.

små skyltar  och vips...allt är roligare igen!

Har köpt perlit för första gången ...men kan inte säga att jag själv ser en förbättring med mina små sådder över det vulkaniska materiallet, tycker bara det gulnar och ser annorlunda ut bland små ...liven.
Men jag har iallafall försökt och nästa gång ska jag ge mig på vermikulit ...så får vi se hur det går.
Kör (?) ni med båda sorterna?

Och du som har lite tid över...gå in HÄR hos Sanda Cottage blogg och vad med i hennes tävling om en jätte bra trädgårdsbok du med!

TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

1 kommentar:

  1. Jag har oxå testat perlit för första gången.... och jag är inte övertygad om vad exakt som är så mycket bättre med det!? jag tror dock att det är bra att blanda ut jorden för att få den lättare men det där att man ska täcka? We will see!

    Ha en skön kväll!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...