Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

måndag 18 februari 2013

GRACIE


Har jag sagt (tillräckligt många gånger...kanske ) att jag älskar min birma katt?

Jag blir aldrig trött på att speglas in i hennes blåa klara ögon.
Blåa ögon har jag alltid varit fascinerad av , så länge jag levt... fastnade för min mans direkt när jag mötte honom för länge sen.
I Rumänien ser man så sällan det, varken människor eller djur.
Att bara kunna beställa en katt sort på bara den grunden ...låter ju vansinnigt...  men det är delvis sanningen ...jag fick ju inte bara en hona som sällskap när jag kunde köpa den här birman...jag fick dem här underbara ögonen som jag tittar i varje dag utan att tycka att det kanske är lite konstigt (ändå) att Gracie fäster blicken på en alldeles för länge. 

 Hon har inte bara "fler liv" ...hon har fler ansiktsuttryck med.
Undvikande, ägande (här av vår toa-stol) , överaskande, och helt underbar när hon solar i soffan!
Eller hur?



TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

1 kommentar:

  1. Sån vacker Birmakatt! Om jag inte var allergisk är det precis en sån katt jag skulle ha :)

    //Veronica

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...