Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

onsdag 22 augusti 2012

Pyssel med lera


Hej!Hej! Hej!

En bra dag idag med, tycker jag!
En pyssel dag och en lyckad dag!
Här kan ni se vad jag menar:


Har köpt för första gången lera och stämplar från PANDURO och har lekt några timmar...ja tiden gick så fort att jag glömde äta (?!)
Jätte roligt!
Det rekommenderar jag starkt om man har en ...tråkig dag.



Skyltar till jul , skyltar att ge bort, skyltar att smycka sina saker med, eller varför inte att bara ha de liggande på en bit...betong?
Leran är lufttorkade, så man ska se till att man är snabb nog att modellera.


Och här ser ni de stämplarna, det fanns olika sorter att köpa , jag valde den enklaste att ...läsa...med.


TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

1 kommentar:

  1. Så fina alster Du har gjort .Tack för att Du delar med Dig. Jag håller på att skulptera i ull,nåltovning.Men jag älskar att skapa ,nu har jag prövat med lufttorkad lera,spännande.Det kommer att bli flera mindre skulpturer när jag får tid över.
    .

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...