Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

tisdag 21 augusti 2012

Äppelkrans

Hej!

Och vem är tokigast i kransar i hela världen?
Jag...
;o)



Har ett träd lite utanför växthuset, ett träd jag trodde kallades för
PARADISÄPPLE TRÄDET...hmmm...
men det finns de som säkert kallar det för något annat.
Inte mycket till äpple iår ( av just den sorten ) så eftersom jag gör inget med dem äpplena så fick de vara ett 
äpple-krans till betongfatet
jag har på uteplatsen.



Det är en bra krans för att det varar jätte länge!
Kan varmt rekommendera!





TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

1 kommentar:

  1. Så fint med en krans av de röda äpplena!
    Jag gillar också kransar av alla de slag och i går gjorde jag halmkransstommar innan halmpressen kom :-)
    Kram Lotta

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...