Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

torsdag 20 september 2012

MORÖTTER


Hej!Hej!

Har tagit hand om morötter, en liten del, från pallkragen...så goda de är!
Ska man ta upp dem som är kvar från jorden innan frost-nätterna kommer nu i helgen?Någon som vet?
Det är andra gången jag provar morötter ...förra året åt jag upp alla innan det kalla vädret var framme så jag har ju ingen aning hur jag ska göra nu...

 


Söta och lätta att ha i matlagning, sallad eller gryta.

 


TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

1 kommentar:

  1. Tack för titten hos mig...härliga färger på morötter blir säkert fint i en sallad. Jo rabarberblads bordet har jag gjort själv..mycket enkelt... gjorde en form av masonit, klipp till en remsa ca 1dm bred tejpa ihop med silvertape el. liknande. Gör cirkeln så stor som du vill ha bords- skivan. Lägg cirkeln på ett plant golv. Klä insidan med plast och klä sedan hela insidan med rabarberblad.Blanda till betong och töm i formen. Billiga symaskinsunderreden hittar man på blocket..:) (jag la i lite armeringsnät i betongskivan) Trevlig Helg!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...