Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

söndag 23 september 2012

Gott


Något enkelt gott att äta?

Nybakta bullar och nyskördat squasch !


Det sista squashen jag fick,dem flesta slängde jag för de var inte fina...nästa gång jag sår squash så måste små plantorna planteras i krukor som jag gjort med chilin och paprikan!
Detta för att jag fick problem med ohyran i växthuset i pall-kragarna...



Gillar ni squasch?


Den här "nyttiga" frukosten fixar min minsta nästan varje dag...för att han tränar styrkes-träning...(?)
Måste man jobba så mycket med sina muskler för att kunna unna sig det?
Mmmm...kan knappt vänta till imorgon bitti...för att han är i skolan och kan inte se vad jag har för mig i ...köket! 


TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

1 kommentar:

  1. Mmmm så godt det ser ut! Smask:* kanelbollene ser bare såå gode ut:) Squasj er godt:) Vi bruker den i salater og på pizza for det meste:) Ønsker deg en fin kveld og en herlig ny uke. Klem Ellen

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...