Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

onsdag 12 september 2012

Gröna ärtor

Här kommer några bilder på mina gröna ärtor,
så goda och så fina att bara se på!



Jag sådde för första gången både märgärt, sockerärt, vaxböna och bondböna...och av alla dem så fick jag bäst skörd av märgärt och bondbönan som jag kommer med bilder imorgon i ett nytt inlägg.



Än så länge ligger de alla i frysen nu
tror att de blir mer uppskattade i vinter, eller hur?




TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

3 kommentarer:

  1. Nyyydelig:)
    Bondbønner og erter i frysen...luksus til vinteren:))
    Ha en fin kveld:))

    SvaraRadera
  2. Nu ai facut mazare cu carne si marar????
    Ai uitat ce gust bun are aceasta mancare??
    Mai ales ca sunt din propia productie ha,ha,ha
    Kram Mamma

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...