Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

måndag 2 januari 2012

Nyårsmaten

Hejsan!
Precis som lovat så tar jag med mig i dagens inlägg lite bilder på just nyårsmaten!


HUMMER till förrätt!
Jättegott...men det bästa var mangosalsan som passade såååå bra med hummern så att man ville bara ha mera och mera...gult GULD!
Granat äpple-fröna...oj...underbar smak tillsammans med apelsiner till huvudrätten!


                I ugnen log 2 JÄTTE kalkoner i flera timmar på lågt värme...det är nog det som är trickset med...just tiden...så saftiga bamsigar vi fick smaka! Kokt potatis , sås och smakrika morötter till, förstås.



TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

2 kommentarer:

  1. Låter som en riktigt kanon middag.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jo pelargoner sådde jag och nån två- åring . Men paprika och chili kan ju sås i januari.

    Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...