Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

onsdag 4 januari 2012

Gracie

Hej på er !
Jag måste bara visa en bild på min fina BIRMAKATT Gracie!
Visst är hon fin!
Men...inte ALLTID!

Häromdagen hittade jag henne uppe i träden...väntande på småfåglarna...hon blev lite överraskad när jag tog bilden...därför dem lustiga ögonen!


Hon gillar egentligen inte klättra så mycket i träd, kanske för att hon är lite lat av sig...men nu när det blev så spännande med ...fjädrar...
Fjädrar är det mest intressanta hon vet...hon hoppar direkt till ATTACK efter dem hur trött eller hungrig hon är det spelar ingen roll
...Måste hitta en annan plats till fågel-maten, eller hur?

TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

4 kommentarer:

  1. Naw,hon är bedårande ♥...
    /Jam & Kram från oss!

    SvaraRadera
  2. Jättefin, alla borde ha minst en Birma i hushållet. Själv har jag fyra Birma-töser som vänder upp och ner på huset, hihi

    SvaraRadera
  3. Ja det där med att sätta ut fågelmat när man har katt det är lite tudelat.

    Vi sätter också ut mat åt fåglarna men det känns ibland tokigt när katterna ligger på span.

    Kram Helene

    SvaraRadera
  4. Åh vilken söt katt, härliga bilder. Vill gosa med den fjuniga magen :) Ha en härlig lördag. Mvh Pernilla

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...