Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

tisdag 24 januari 2012

Mera loppis...är poppis!

Hejsan!
Nu blir det lite "tjat" om loppis-fynd....igen...detta beror på att det kan vara dags att visa vad man kan göra med ...fynd från Eriks Hjälpen.


Sålådan är lite sprucken på sidan , med vad gör det när den kostar bara 20 kronor...Aluminium grytan är bara gjort för TAKLÖK...eller hur? För att inte tala om att en sån fin duk som säkert tog lång tid att virka...10 kronor. Hur kan det vara möjligt...10 kronor. Jag ska vårda den med känslan för fina ting och verkligen använda den.

Den här måste vara nysilver, eller hur? Här skulle jag behöva lite tips av er om vad man kan använda dem fina skålarna , utan att förstöra dem, förstås, fast dem var så billiga...tacksam för alla tips, som har med blommor att göra ;o)

TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

1 kommentar:

  1. Vilka fynd...precis i min smak. Men tips är det värre med.

    Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...