Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

tisdag 20 december 2011

Julgrupp... av samma lökar.

4 DAGAR KVAR TILL JULAFTON!!!
Undrar om jag får det jag önskar mig i år...En bättre kamera till närbilder förstås...helst Canon märket...det har jag haft dem sista åren...3 stycken har jag nästan...förbrukat!


 Min Amaryllis väntar på sig...nu har jag flyttat den in till sovrummet, det är lite varmare där inne...om det är det som är problemet med sitt försvunna växande kraft . 2 hela cm! Det enda jag fick! Hur kan det vara möjligt?


Ja , jag får väl nöja mig med dem här fina små hyacinter...det var inga narcisser som jag trodde...ni hade rätt!

TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

1 kommentar:

  1. Kan ta tid på sig amaryllisar.Kan hjälpa att ställa dom över ett element som du har gjort nu.
    Jag har oxå köpt en vit multiflora hyacint blev så inspirerad när jag såg din :-)
    KRAM från mig!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...