Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

lördag 31 december 2011

Förberedelserna inför sista dagen på 2011!

Hoppas ni kommer ihåg att ta bilder på ert nyårsfest...mat, fyrverkerier, djur och fina blomsterarrangemang!
Jag håller utskick!
Och varför inte en bild på fest-kläderna?
Jag tror att jag bestämmer mig för detta...


Blommorna jag ska ta mig till mina vänner ...på andra sidan gatan...får ni se imorgon...och
NYÅRSTÅRTAN, förstås!
Den blev BRA för en gång skull!
Vi ses,
Ha en underbar bra stund 
vid 12.00 slaget!!!

TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

1 kommentar:

  1. Gott nytt "bloggår" ska bli spännande att se tårtan.
    Ha det gott!
    Kram Agneta

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...