Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

måndag 12 december 2011

Fågel mat

Hej!
Nu tänker jag visa ett försök ...som faktisk fungerar...på fågel...matning!
De små sparvar jag sett i trädgården har varit och tagit bra från min "makapär", kanske beror på att det blev lätt att hålla sig i hönsnätet.


Det kom fram stora otäcka hungriga SKATOR också...men de hade ingen chans mot småfåglarna!...så tycker du att det är en bra tips detta, så tar det faktiskt inte så lång tid att tillverka ...hjärtat.
Både frukt och gamla korvbröd var lika popullära!

Kolla in hos Vivian på hennes Panteramaryllis på hackordning.blogspot.com innan du går...

TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

1 kommentar:

  1. Hej Karla,
    Första gången jag är inne på din blogg. Så roligt att hitta nya bloggar!
    Fiffig grej för fågelmatning du visar idag. Har tittat på andra inlägg också och måste säga att rumsgranen i betongkrukan verkligen är lite extra vacker.
    Må väl
    Kristina

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...