Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

måndag 5 december 2011

2-a ADVENT

Hej på er allihopa! Hoppas ni har haft en glad Andra Advent i år ! Jag kunde inte låta bli att visa mina ALSTER i vanlig ståltråd här på bloggen...så snabbt och så enkelt att tillverka...


Undrar om man kan göra nåt annat med den här otroligt bra materialet! Är det någon som vet mer om just ståltråd-pyssel ...TYP?
:o)


Man kan visst ha nåt annat till att binda bokstäverna/siffrorna med ...jag tog nåt jag hade framme, tror att det är betydligt finare med naturmaterial eller bara tvinnat tråd. Det ska jag ha till mina pepparkakor , förresten , i ett annat spännande ...inlägg!
Vi ses imorgon,

TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

3 kommentarer:

  1. Väldigt fina ljusstakar. Roligt material det där. Kommer just nu inte på någon bra idé, men de brukar dyka upp när man minst anar det. :)
    Kramar Kicki

    SvaraRadera
  2. Hej...! Vilka fina siffror och bokstäver du har gjort! Jag brukar göra hjärtan av lite grövre ståltråd och ha i urnor och liknande.
    Ha det gott!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...