Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

fredag 30 november 2012

JULKRANS 2012


Det är så konstigt att den dagen vi gjorde julkransarna så tyckte jag inte så särskillt mycket av min egen julkrans...jag sneglade på alla andras och var inte riktigt nöjd...
men nu när jag tittar på den så...
ÄLSKAR jag den!


Och nu när glasblommorna blänker så snyggt i kvällens ljus , ja kvällens... som kommer redan vid 16:00...
så är jag äntligen nöjd.

Jag måste verkligen komma ihåg nästa jul att den här sortens dörrkrans är ok att ha ensam där ute i kylan...det enklaste visar sig ennu en gång att det dyger,eller hur?



TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

2 kommentarer:

  1. Jag gillar verkligen din krans. Krispig vintrig - man måste ju inte ha en massa rött och stora rosetter?

    Kram

    SvaraRadera
  2. Det var en fin krans du har gjort. Hade även passat på min dörr.
    Annika

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...