Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

måndag 5 november 2012

Hjärta i stål


Hej! Hej!

Snart är det dags att "röja" ur vägen allt som inte har att göra med den efterlängtade vinter månaden : december.
Färgsättningen iår på jul prylar verkar stanna vid traditionellt röd och grått.
Men vad ska man göra om man vill hålla sig till bara grönt?
Jag skulle kunna tänka mig massa små granar i sina burkar med vatten och advent-ljus i 
betong.


Men...
passar jul-pyntet tillsammans med min stål-hjärta...då?
Hmmm...
inte riktigt...
får se vad som kommer fram, jag har ju fortfarande tid att bestämma mig.




TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...